Monika Pěnčíková

Moje první setkání s Okay

Okay jsem znala jako zákazník, občas jsem zde nakoupila. V období, kdy jsem si hledala novou práci, mě oslovil inzerát na pozici asistentky nákupního oddělení ve společnosti Okay. Dříve jsem pracovala v cestovním ruchu, rozhodla jsem se ale pro změnu a na inzerát jsem odpověděla. Teprve poté jsem se o Okay dozvěděla více, že je to stabilní česká firma s hustou sítí prodejen jak v ČR, tak v zahraničí.

Moje kariéra v Okay

V OKAY jsem začala pracovat v roce 2010 jako asistentka nákupního oddělení a na starosti jsem měla přípravu podkladů pro nákupčí, přípravu marketingových akcí, zakládání karet zboží, vyřizování zákaznických objednávek, komunikaci s dodavateli, domlouvání obchodních jednání nebo přípravu podkladů na zalistování. Díky práci na této pozici jsem se např. zdokonalila v excelu, naučila se pracovat v SAPu a získala přehled o zboží v elektru.

Vzhled k mé praxi na nákupním oddělení, přístupu k práci a také tomu, že se ráda učím novým věcem, jsem dostala v roce 2013 nabídku na místo nákupčí – příslušenství. Vzala jsem povýšení jako velkou výzvu a možnost posunout se dál. Zodpovídala jsem za výběr sortimentu a vyhledávání novinek, vyjednávání nákupních cen a podmínek, návrhy zboží do marketingových akcí, analýzy a vyhodnocení prodeje zboží, objednávání.

Od května letošního roku pracuji jako nákupčí v Jena-nábytek, moje pracovní náplň je víceméně stejná, pouze sortiment se změnil. Líbí se mi vybírat pro zákazníky JENA pěkný moderní nábytek za dostupnou cenu 🙂

Co se mi na Okay líbí

OKAY je dynamická společnost se stabilním zázemím a proto nabízí mnoho pracovních příležitostí a také možnost karierního růstu. OKAY si váží svých zákazníků a přístup k nim je profesionální.

Moje koníčky

Moje koníčky jsou cestování a fotografování. Novým koníčkem, který souvisí s mojí prací, je sledování trendů v oblasti designu a nábytku, v zařizování interiérů apod.