Hana Burdíková

Nastoupila jsi k nám již při studiu jako brigádnice. Na jaké pracovní pozici jsi u nás začala pracovat a co bylo tvojí náplní práce?

Nastoupila jsem na oddělení vzdělávání na pozici administrátorka i-Akademie. Měla jsem na starost tvorbu produktových školení, administraci e-learningového vzdělávacího portálu a spolupodílela jsem se na tvorbě technologického magazínu Echo revue.

Po jaké době jsi dostala nabídku práce na hlavní pracovní poměr?

Na brigádu jsem nastoupila v listopadu a nabídka stálého místa přišla v srpnu, tedy po 9 měsících brigády.

Jaká pracovní pozice ti byla nabídnuta?  Na kterém oddělení v současné době pracuješ a co je tvojí náplní práce?

Jednalo se o pozici asistentka personálního oddělení. Mou náplní jsou především administrativní práce, od zadávání pracovních inzerátů, přes práci s životopisy od uchazečů, domlouvání termínů pohovorů, až po tvorbu databáze uchazečů. Spravuji také firemní kontakty a organigramy. Podílím se na tvorbě kariérních stránek a firemního časopisu.

Co vše ses zde naučila?

Rozhodně jsem se velmi zlepšila v komunikaci. Na personálním oddělení je člověk každý den v kontaktu s různými typy lidí a musí se s nimi naučit komunikovat. Zpočátku pro mě také bylo hodně náročné zvládat více úkolů zároveň, ale naučila jsem se určovat priority.

Co se ti na Okay líbí?

Nejvíce se mi líbí firemní kultura a velmi přátelská atmosféra v Okay. Samozřejmě také oceňuji, že Okay dává příležitost mladým lidem, kteří zde začínají pracovat při studiu a nemají mnoho zkušeností. Možnost kariérního růstu zde opravdu není jen frází z inzerátu, čehož jsem jasným důkazem.