Školení zákaznického servisu

Naše oddělení vzdělávání pomáhá našim prodejním týmům i ostatním zaměstnancům v rozvoji zákaznického servisu tak, aby se naši zákazníci u nás cítili dobře, abychom jim dokázali nabídnout příjemný zážitek z nakupování.

A co pro to děláme?

  1. Školíme naše prodavače. Vedeme je k vstřícnosti, chápavosti, k ochotě pomoci zákazníkovi s výběrem.
  2. Školíme naše operátory zákaznických linek, aby zákazníkům dobře poradili a naladili je na pěkný den.
  3. Vedeme naše zákazníky k tomu, aby nám sdělili svůj názor prostřednictvím zákaznické ankety a nebáli se nás na cokoliv zeptat.

Zákaznický servis je práce, která nikdy nekončí, jeho rozvoji se věnujeme a budeme věnovat i do budoucna neustále.

Videorecenze na výrobky prodávané na prodejnách OKAY

Ke kvalitnímu servisu patří kvalitní poradenství. Proto jsme se rozhodli na naše výrobky pořizovat krátké videorecenze, které slouží nejen našemu personálu, ale také našim zákazníkům. Oddělení vzdělávání pro realizaci tohoto projektu vytvořilo vlastní studio, kde ve spolupráci s externím dodavatelem natáčíme videa na nejrůznější výrobky z našich prodejen. Ve videích vystupují zkušení moderátoři, kteří každý výrobek pečlivě popíší a dokonale předvedou.

Videorecenze najdete na serveru Youtube na odkazu: http://www.youtube.com/user/OKAYsro/featured