První den v Okay

A je to tady. První pracovní den. Pro mnohé lidi je první den strašákem. Ať už je to první den ve škole, první den v tanečních nebo první den v práci. Chceme vaše obavy rozptýlit, proto vám nastíníme, co nováčka u nás v jeho první den, čeká.

9:00 – to je zpravidla čas, kdy nováček první den nastupuje na naši centrálu. Zde jsou již připraveni pracovníci oddělení vzdělávání, kteří se nového zaměstnance ujmout a zavedou ho na oddělení mzdové účtárny.
.

Právě stojíme před oddělením mzdové účtárny. Zde proběhnou všechny nástupní procedury včetně zpracování nástupních dokumentů. V tuto dobu již nováček ví, že ve společnosti OKAY si všichni tykáme!
.

Po vyřešení nástupních formalit si opět nováčka bere do parády školitel z oddělení vzdělávání, který budoucímu vedoucímu ukáže curriculum vitae společnosti OKAY včetně její filozofie a hodnot, které sdílí.
.

Protože i v OKAY známe pořekadlo „člověk hladový, člověk nevrlý“, nesmí chybět i během nástupního dne obědová přestávka. Nováčkovi ukážeme, kde poblíže centrály může ochutnat nejrozmanitější gurmánské speciality.
.

Pro někoho čas na poobědovou siestu, pro nás v OKAY čas na pokračování v načaté práci. Mnohému možná ještě v břiše žbluňká polévka, to však nebrání tomu, abychom se společně seznámili s centrálou. Každému nově příchozímu ukážeme všechna důležitá místa, která tu máme. Od dveří a recepce přes toalety až po jednotlivá oddělení.
.

Úvodní den nám pěkně odsýpá, teď přichází na řadu představit budoucímu vedoucímu plán zaškolení. Každý nováček od nás dostane časový harmonogram, aby byl vždy ve správnou dobu na správném místě. Také obdrží informaci o certifikačních zkouškách, které zaškolovací proces ukončí.
.

Úvodní procedury máme za sebou, zaškolovací plán také, detailně už známe zázemí společnosti. Takže hurá do školícího procesu. Na čase je představit náš školící e-learningový systém. Na řadu přichází první přihlášení, první kontakt se systémem, nováček proniká do tajů pozice prodavač. Dnes zvládne jen úvodní modul, ale v následujících týdnech ho čeká nejen dokončení prodavače, ale postupně si projde všechny pozice na prodejně.
.

Zaškolovací den se pomalu blíži ke konci. Aby neměl nováček hlavu jako balón, nastává čas, kdy se nám může svěřit se vším, co ho trápí. Ano, teď je ten pravý čas na položení dosud nevyřčených otázek, aby nebylo nic, co by nováčkovi vrtalo v hlavě.
.

Čas se naplnil a program úvodního dne se vyčerpal. Zbývá už jen potřásání rukou a popřání budoucímu vedoucímu – franchizantovi, aby celý zaškolovací proces byl OKAY!