Proč u nás pracovat

Vážení budoucí kolegové a kolegyně,

velice mě těší Váš zájem o práci pro společnost OKAY. Nová práce je vždy velkou šancí a výzvou a v naší společnosti to platí dvojnásob. Péče, kterou poskytujeme deseti milionům zákazníků ročně, musí být vždy precizní a velice osobní. Stejně jako naši lidé.

Ať už se ucházíte o práci na centrále nebo v jedné z prodejen v České či Slovenské republice, setkáte se zde s talentovanými lidmi, kteří tvoří základ úspěchu naší společnosti. Každý ze zaměstnanců u nás nachází dostatek příležitostí k osobnímu rozvoji a profesnímu růstu. Léty prověřená hodnota značky OKAY přináší jak velkou odpovědnost, tak motivaci k těm nejlepším výkonům.

Mnoho Vašich kolegů, se kterými se setkáte, nastartovali svou úspěšnou kariéru podobně jako Vy. Udělali významný krok a našli svou budoucnost ve společnosti, která si váží schopných, nadšených a odvážných lidí.

Přeji Vám, abyste při čtení kariérních stránek OKAY našli dostatek inspirace a motivace k té důležité změně, kterou nová kariéra může být.

Jindřich Životský
Majitel společnosti


Co o práci v OKAY říkají naši zaměstnanci a franchizanti?

 

Naši lidé stojí za našimi úspěchy. Poskytujeme možnost seberealizace a pomáháme dosáhnout zvolených cílů. Děláme všechno pro to, abychom vytvořili atmosféru dynamické firemní kultury, která posiluje motivaci a oceňuje osobní iniciativu každého jednotlivce. Seznamte se s příběhy našich lidí, kteří se rozhodli spojit svoji kariéru právě se společností Okay.

Naši zaměstnanci v České republice

Naši zamestnanci na Slovensku

Příležitost podnikání formou franchizingu

Naše společnost nabízí zájemcům nejen možnost klasického pracovního poměru, ale také možnost podnikání formou franchizingu. Prodejny v síti Okay jsou provozovány touto formou. Pokud máte chuť začít vlastní podnikání, ale nemáte k tomu prostředky, je naše franchiza pro vás to pravé. Franchiza vám umožňuje vstoupit na maloobchodní trh s minimálním vlastním kapitálem. Pro zájemce máme několik možností. OKAY Market nabízí vedení menší prodejny potravin v Brně. V rámci Okay můžete vést pobočku s elektrospotřebiči v celé České nebo Slovenské republice. Pod značkou Jena-nábytek nabízíme vedení velké prodejny s nábytkem v několika městech v ČR.

Podnikání s franchizingem

Den na zákaznickém servisu: Zjisti, jak to u nás chodí, ještě než k nám nastoupíš

Koho na zákaznickém servisu najdeš? Především je to skvělá parta lidí, která táhne za jeden provaz a navzájem si pomáhá. Všechno zkušenou rukou řídí Simona Mertová. Zákaznickou linku má na starosti Lucie Fendrichová, která je velmi oblíbená u svých spolupracovnic. Zeptali jsme se jejich kolegyň a kolegů, jak to na oddělení zákaznického servisu vypadá.

Co vše se skrývá pod označením "zákaznický servis"?

Simona – vedoucí zákaznického servisu

Všechno 🙂 Naše oddělení se skládá ze dvou částí – Zákaznická linka a Back Office. Řešíme nejen příchozí hovory a e-maily zákazníků, ale kontrolujeme, zda se objednávka včas dostane k zákazníkovi, zaplacenost objednávek, storna, nepřevzaté zásilky, chybná naskladnění, ale i odstoupení od kupní smlouvy.

Jednoduše řešíme požadavek zákazníka od začátku až do konce. Náš operátor komunikuje v rámci celé firmy, s prodejnami v ČR i na Slovensku, s dopravci atd. Stále se snažíme zlepšovat a navrhovat optimální řešení situací.

Na co bych se měl připravit, když se ucházím o práci u vás?

Simona – vedoucí zákaznického servisu

Budeš se hodně učit, tím hodně opravdu myslím hodně. Musíš pochopit souvislosti, návaznosti našich procesů,naučit se pohybovat v SAPu. A na závěr musíš skloubit to, že v jeden okamžik budeš mluvit se zákazníkem, přitom přemýšlet, jak jeho situaci vyřešit, co udělat v systému, aby vše zafungovalo správně, psát e-mail konkrétnímu oddělení a…. Můžeš si představit, že jdeš s kočárkem a s dalšími pěti dětmi na vycházku a oni se rozběhnou každý jiným směrem a ty musíš chytnout všechny současně, aniž bys pustila kočárek. 🙂

Co je na práci na zákaznickém servisu nejobtížnější?

Zoe – operátorka zákaznické linky

Nejobtížnější na mé práci je asi množství informací, které bychom měli všichni znát, aby se nám snáze pracovalo a odpovídalo na veškeré dotazy. Také jsou těžké situace, kdy nemůžeme vše vyřešit sami a proces trvá déle, jelikož se situace řeší přes více oddělení.

Jaká je na oddělení nálada?

Yvona – specialista zákaznické linky

Tahle práce by se nedala zvládat, kdybychom ji vždy brali smrtelně vážně. Snažíme se, abychom si práci, za podpory našich nadřízených, co nejvíce zpříjemnily a myslím, že většinou se jim to opravdu daří. Jednou za čas se scházíme i mimo firmu. Jsme tady zkrátka bezva parta. 🙂

Jak vypadá běžný pracovní den na zákaznické lince?

Lucie – teamleader zákaznické linky

Práce na zákaznické lince je rozmanitá, rychlá a náročná. Ráno, jen co se operátoři povzbudí kafíčkem a croissantem, začnou zvedat telefony, na jejichž druhé straně obvykle číhá zákazník se záludným dotazem. Zatímco operátor poslouchá celý příběh, hlavou mu běží možné způsoby řešení, z nichž za pochodu vybírá ten nejlepší, který obvykle zabere nejvíc práce. 🙂 Poznačí si tedy situaci a začne zpracovávat nezbytné kroky v systému, většinou v SAP, nebo konzultuje věc s kolegy.

Do toho zvoní další telefon, uf, tento dotaz byl jednodušší, takže zpátky k prvnímu. Až do oběda se přitom nezastaví, potom vydechne při dobrém jídle, a vzhůru znovu do práce. Když má mezi telefonáty chvíli času, vrhá se na příchozí poštu, internetové recenze, informuje zákazníky o jejich objednávce nebo si prochází kupičku rozpracovaných případů z předchozích dnů. Kdyby náhodou byla volná chvíle, poradí nováčkovi s postupem nebo zpracovává jinou administrativu. Když odpoledne odchází z práce, má za sebou hromadu odvedené práce. Máme opravdu štěstí, že naši lidé jsou rození optimisté a jen tak něčeho se nezaleknou. 🙂

Dobře. A teď k back office. Co dělá tato část oddělení?

Markéta – metodička/klíčový uživatel

Pod tajemným názvem EBO se skrývá zkratka etail back office – podpora pro e-shopový prodej. Pomáháme zákaznickému servisu. Vystavujeme faktury, dobropisy, přeceňujeme objednávky, stornujeme a upravujeme objednávky na základě zákaznických požadavků. Krom toho pomáháme prodejnám cennými radami po telefonu, když si neví rady s odstoupením od kupní smlouvy, stornem účtenky na kase, dohledáním zakázky v systému. Jsme prostě hot. 🙂

Každý člen týmu EBO má na starostí dílčí část – někdo fakturuje, někdo se stará o vystavení dobropisů, jiní testují novinky a další si hrají na Sherlocky – hledají, co se s objednávkou mohlo stát a proč není vše, tak jak má být. A protože Sherlock měl taky svého parťáka, díky kterému mu to geniálně myslelo, tak se vzájemně zastupujeme, aby to odsýpalo a příběhy nebyly až moc dlouhé a měly šťastné konce. 🙂