Inspirace úspěšnými

Principy Tomáše Bati

Společnost OKAY má vlastní know-how pro vzdělávání personálu prodejen. Samozřejmě nemáme patent na moudrost, a tak jsme rádi za jakékoliv podněty z venku. V letošním roce jsme proto uspořádali pro naše vedoucí prodejen soutěž o účast na motivační akci v institutu Tomáše Bati ve Zlíně spojenou s návštěvou výstavy Princip Baťa a legendárního výtahu s kanceláří ve zlínském mrakodrapu. Přestože prodáváme odlišný sortiment, spoustu věcí máme totožných. A co víc, jak u Tomáše Bati, tak i u nás je vždy na prvním místě zákazník. Proto je v této expozici spousta zajímavých a podnětných nápadů, kterými se můžeme v naší práci stále inspirovat.

Ohlasy na návštěvu expozice byli mezi vedoucími prodejen velmi kladné až nadšené, a proto jsme soutěž opakovali a koncem října se uskuteční již druhá návštěva vedoucích z prodejen OKAY i JENA ve zlínském muzeu.

Jsme úspěšní a chceme být ještě úspěšnější, proto se inspirujeme od těch nejúspěšnějších v historii naší vlasti.

Účastníci motivační akce ve zlínském muzeu

Ochutnej sílu Bernarda

V roce 2014 jsme pro naše vedoucí prodejen připravili speciální motivační akci, během které jsme navštívili institut Tomáše Bati ve Zlíně. Pro velké ohlasy z řad účastníků jsme se rozhodli pokračovat v tomto trendu a pro rok 2015 jsme připravili další akci. Tentokrát jsme se inspirovali úspěšným pivovarem Bernard se sídlem v Humpolci.

Soutěž o účast na této motivační akci byla pojata mnohem týmověji než v roce 2014. Zaměřili jsme se na hodnocení skupiny jednotlivých lokálních manažerů. Vítězi se stali čtyři lokální manažeři, kteří spolu s sebou na motivační akci do Pivovaru Bernard vzali tři své nejlepší vedoucí prodejen. Návštěva nebyla jen o pivu, ale naši vedoucí všude nasávali atmosféru úspěšné firmy. Součástí programu byla marketingová prezentace firmy s důrazem na hodnoty firmy Bernard. Účastníci také poodhalili tajemství výroby lahodného moku z chmele a sladu.

Prohlídka pivovaru byla spojená s ochutnávkou alkoholických i nealkoholických pivních nápojů. Pro vedoucí prodejen byla tato návštěva velmi inspirativní, mohli tak přemýšlet o tom, co nového vymyslí na jejich prodejně, aby i příště byli oni ti nejlepší.